" سال 1398 ؛ رونق تولید "                                      

صفحه اصلي|پست الكترونيكي|منشور اخلاقي سازمان|English|حفظ حریم شخصی|توافق سطح خدمات
جستجوي پيشرفتهجستجو در وب
? اخبار > معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور: توسعه نگاه محلی شروع تحولی در مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای است


نسخه چاپي  ارسال به دوست


معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور: توسعه نگاه محلی شروع تحولی در مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای است

 

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در کارگاه بین المللی مدیریت مؤسسات و مراکز آموزش فنی وحرفه ای با بیان اینکه توسعه نگاه محلی شروع تحولی در مدیریت آموزش های فنی و  حرفه ای است، تأکید کرد: همه ما باید توانمندی های خود را برای مدیریت محلی افزایش دهیم.

 به گزارش مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای، سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در کارگاه مذکور که با حضور اساتید و مدرسان سازمان جهانی کار ILO در این مرکز برگزار شد، گفت: توسعه نگاه محلی یک اتفاق نیست، بلکه شروع تغییر و تحولی در مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای است.

پاک سرشت گفت: برای به روز کردن آموزش های فنی و حرفه ای  باید برنامه ریزی مؤثری صورت گیرد و رؤسای مراکز در خط مقدم این فرآیند هستند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه رؤسای مراکز، هسته اصلی توسعه نگاه محلی آموزش های فنی وحرفه ای هستند، تأکید کرد: همه ما باید توانمندی های خود را برای مدیریت محلی افزایش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در صف اول این موضوع رؤسای مراکز قرار دارند، گفت: رؤسای مراکز باید شناخت کافی از محیط پیرامون خود داشته باشند و به آن اهمیت دهند و در مدیریت محلی از آن به بهترین صورت ممکن استفاده کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه نگاه محلی، شروع یک روندی است که باید به سمت آن برویم و به تازه ترین آموزش های روز در حوزه مدیریت آموزش فنی و حرفه ای نیاز داریم.

وی افزود: رؤسای مراکز، تأثیرات و یافته های کارگاه مذکور را در توسعه محلی استان های خود پیاده سازی کنند و مشتاقانه پیگیرم تا دستاوردهای برگزای این کارگاه را در برنامه های آتی ببینم.

پاک سرشت  در ادامه از رؤسای مراکز خواست تا تغییرات جدی را در تکنولوژی و نیازهای آموزشی خود  تحلیل، اجرا، برآورد و ارزشیابی کرده و در مدیریتشان لحاظ کنند.

وی افزود: من به این تغییرامیدوارم چون اطمینان دارم به دانش روز مدیریت آموزش فنی و حرفه ای کشور نیاز داریم و به دنبال این هستیم که بتوانیم رشته ها و مدیریت آموزش فنی و حرفه ای را در دانشگاه های کشور ایجاد کنیم .

وی تأکید کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باید به سازمان چابک با دانش روز برای مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای تبدیل شود.

بنا بر این گزارش، کارگاه آموزشی مذکور با حضوراستفانو مرانته،  مسئول برنامه توسعه مهارت های آموزش های فنی و حرفه ای مرکز بین المللی آموزش  سازمان جهانی کار ILO ، خانم مارتا ماخول،  کارشناس آموزش حرفه ای و 40 نفر از رؤسای منتخب مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسرکشور از دوازدهم اسفند آغاز و تا شانزدهم این ماه در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، کارگاه  آموزشی "مدیریت موسسات آموزش فنی و حرفه ای " پیرو در خواست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مرکز بین المللی آموزشی، سازمان جهانی کار (ILO-ITC) به صورت سفارشی و طبق نیازهای مشخص طرف ایرانی سازماندهی و برنامه ریزی شده و مدرسان ILO در این دوره زمانی در حال پیاده سازی آموزش ها در مرکز تربیت مربی هستند.

 

 










تاریخ درج خبر : چهارشنبه ١٥ اسفند ١٣٩٧ | ساعت درج خبر : ١١:١٥ | تعداد نمایش خبر : 734





صفحه اصلي|معرفي سازمان|پست الكترونيكي|تربيت مربي|منشور اخلاقي سازمان|English
بازديدکنندگان اين صفحه:7548498|بازديدکنندگان امروز:41811|کل بازديدکنندگان:107682215|بازديدکنندگان آنلاين:29|زمان بارگزاري صفحه:0.4160ثانيه